Групата на ГЕРБ „Виждам Силистра“ с поредно лъжливо твърдение срещу опозиционен лидер

златко куртев 1

В последните дни станахме свидетели на поредната грозна кампания, проведена с чисто лъжливи твърдения от страна на близката до управляващите Фейсбук група „Виждам Силистра“. Адв. Златко Куртев, общински съветник от „Демократична България“ беше оклеветен с напълно неверни твърдения, които целят да убедят недостатъчно информираните читатели в неговата компрометираност и връзки с политици от ДПС, както и с фирми, предполагаемо обвързани с партията.
Всичко това щеше да мине незабелязано, понеже така или иначе никой не вярва на твърденията на отдавна компрометираният администратор на фейсбук „медиите“ „Виждам Силистра“ и “Istar news” (четете повече за тях ТУК). Обаче лъжливата кампания, явно не без усилията на някои управляващи кръгове, беше подхваната и от една онлайн медия, неизвестно какво общо имаща с тукашната реалност, тъй като е в Провадия. Разбира се, поредната лъжа на „Виждам Силистра“ лъсна бързо и от „Проватон“ днес публикуваха опровержението на Златко Куртев спрямо неверните твърдения, отправени към него. Тук Ви предоставяме отговорът на общинския съветник от „Демократична България“ без редакторска намеса:

Уважаема редакция,
В неподписана статия, публикувана от сайта provaton.bg на 8 януари 2021 г., бяха
направени неверни и откровено манипулативни твърдения, насочени към мен и
формацията “Да, България”, на чиято структура в Силистра съм председател, както и
към коалицията “Демократична България”, която представлявам в Общинския съвет в
областния град. Твърденията бяха отправени, без аз или политическата сила, която
представлявам, да бъдем потърсени, както повеляват професионалните и етични
журналистически стандарти.
Нещо повече, дописката, озаглавена “Златко Куртев – двойни игри или просто
продавач на илюзии?”, е публикувана в раздел “Разследване”, независимо че в
същността си представлява дословно препечатано твърдение, направено във Фейсбук
от анонимен потребител.
Държа да отбележа, че не съм бил акционер (съдружник, както е написано в
материала) в “Д-ПРАЙМ” АД. Бях член на Съвета на директорите на дружеството от
2008 г. до 2020 г. Тези обстоятелства са лесно проверими в Търговския регистър.
Наред с това, от 2008 г. фирмата на практика не извършва дейност. Не съм получавал
никакво възнаграждение, нито съм участвал във вземането на решения от Съвета на
директорите, именно поради липсата на дейност. Това също е информация, която
може да бъде проверена в публично достъпните регистри.
Отделно, не съм юрист на никоя от посочените в публикацията фирми, тъй като нямам
и не съм имал договор за абонаментно правно обслужване с никоя от тях. Явявал съм
се по различни дела на “Стройпроект”, както и на други компании, което всъщност
представлява адвокатската работа.
За финал, държа да стане ясно, че не познавам Валери Цветанов и не съм заемал
неговото място, както некоректно се твърди в разпространената от Вас дописка.
В тази връзка се обръщам към Вас с искане правото ми на отговор да бъде
оповестено в същия сайт и на същата позиция, която заемаше и дописката от 8
януари.

С Уважение:
Златко Куртев,
Общински съветник от Демократична България – Силистра и председател на местната
организация на “Да, България!”

Моля подкрепете ни и последвайте СИЛИСТРА-НЮЗ във Фейсбук , за да сте винаги информирани.

Leave a Reply